miércoles, 3 de agosto de 2011

Pistas

En el último momento, calle abajo
te has vuelto.

4 comentarios:

  1. Ausartuko zinateke gaztelaniaz itzultzen?

    Ez zara nire jabetza
    Zatoz eta zoaz, haizearen alde
    Muxu eman didazu, tximeleten gisa
    Laztandu, eskuaren ahurraz
    Begietara begiratu nauzu eta zure biluztasunean
    Ikusi ditut maitasuna, desira eta plazera
    Eta haize-orratza nola
    Presaka ekaitza datorrenean
    Esan didazu
    Joan beharra dut, orain, banoa
    Eta bazoaz
    Galdetuko nizuke noiz biluztuko zaren berriz niretzat
    Baina alferrik da, zuk ere ez baitakizu eta
    Ez zara nire jabetza

    ResponderEliminar
  2. bai, noski! Atrebentzia bada ere, ezin uko egin. zurea al da?

    ResponderEliminar
  3. No me perteneces.
    Ven y vete, a favor del viento.
    Me has besado, como lo hacen las mariposas,
    acariciado, con la palma de la mano,
    Me has mirado a los ojos y en tu desnudez
    he visto el amor, el deseo y el placer
    y, como la veleta
    cuando se aproxima veloz la tormenta,
    me has dicho
    tengo que irme, ahora, ya me voy.
    Y ya te vas.
    Te preguntaría cuándo
    volverás a desnudarte para mí.
    Pero es inútil, ni tú misma lo sabes
    y no me perteneces.

    zer iruditzen?

    ResponderEliminar